اخبار موسسه

برگزاری دوره آموزشی شبیه سازی فرآیندهای شکلدهی با نرم افزار DEFORM 3D در سازمان مپنا موادکاران

برگزاری دوره آموزشی شبیه سازی فرآیندهای شکلدهی با نرم افزار DEFORM 3D در سازمان مپنا موادکاران

مجموعه پارس پژوهان دوره ی آموزشی شبیه سازی فرآیندهای شکلدهی با نرم افزار DEFORM 3D را در  فروردین ماه 1401 در شرکت مپنا موادکاران برگراز کرد.

از جمله نیاز های همیشگی یک سازمان آموزش پرسنل فعال آن است که باید بطور مداوم به آن توجه شود، زیرا امروزه کسب و کارها وارد رقابت تنگاتنگی شده اند و هر سازمانی که در راستای افزایش مهارت ها و توانایی های کارمندان و پرسنل از طریق آموزش تلاش کند، برنده این میدان رقابت خواهد شد. در این راستا سازمان های بزرگ همواره خود را نیازمند آموزش می بینید. بسیاری از این سازمان ها تمایل دارند تا با یک شرکت برون سازمانی در خصوص آموزش پرسنل خود همکاری کنند. 

مزیت های مهم دوره های آموزشی سازمانی 

پرسنل آموزش دیده با کیفیت بیشتری وظایف خود را انجام خواهند داد

هر چه آموزش و یادگیری بیشتر باشد، مهارت ها هم افزایش می یابد و هر چه مهارت زیاد شود کیفیت و همچنین سرعت انجام کارها بهتر و بیشتر خواهد شد.

این موضوع حتی روی توسعه فردی و افزایش اعتماد بنفس کارمندان هم تاثیر گذاشته و باعث می شود محیط آن سازمان بسیار پرانرژی و پویا شود.

با انجام باکیفیت تر وظایف، اعتبار سازمان افزایش خواهد یافت

از جمله فاکتورهای بسیار مهم جهت تعیین اعتبار یک سازمان، کیفیت خدمات ارائه شده توسط آن است. پس پرداختن به مقوله آموزش سازمان و داشتن پرسنل متخصص می تواند قدم بسیار مهمی در جهت افزایش اعتبار برای سازمان باشد.

آموزش خلاقیت را بالا می برد که می تواند منجر به تولید محصولات جدید شود

آموزش موتور ذهن است. وقتی ذهن درگیر یادگیری مطلبی می شود دیگر بخش های آن نیز ناخودآگاه شروع به حرکت کرده و منجر می شود خلاقیت متولد شود.

این موضوع می تواند بسیار برای سازمان مهم باشد زیرا می تواند از آن در جهت تولید محصول یا خدمتی جدید یا روش های جدید بهبود عملکرد استفاده کند.

بهبود ارتباطات بین کارمندان و پرسنل سازمان با آموزش بهتر می تواند شود

یکی از فاکتورهایی که امروزه در بسیاری از سازمان ها به آن توجه می شود، موضوع توسعه فردی است. خیلی عالی می شود در کنار دوره های آموزشی تخصصی در زمینه حوزه کاری سازمان، یک سری آموزش مهارت های نرم هم در اختیار کارمندان قرار گیرد. مهارت های همچون مذاکره، برنامه ریزی، هدف گذاری، آینده نگری، برقراری ارتباط و ...

این مهارت ها می تواند بسیار برروی بهبود شخصی و کاری افراد آن سازمان تاثیر بگذارد و ارتباطات موجود بین کارفرما با کارمند، کارمند با کارمند و کارمند با مشتری را بهبود دهد. 

آموزش

آموزش مستمر به پایبندی بیشتر کارمندان به سازمان و قوی تر شدن تیم سازمان منجر می شود

استمرار در هر کاری جواب می دهد برای اینکه بتوان در آن کار قوی تر شد. در خصوص موضوع موردبحث، برای مثال، آموزش مستمر کارمندان باعث می شود که آنها نه تنها از آن خسته نشوند بلکه با بیشتر شدن مهارت هایشان بیشتر به سمت آن ترغیب شوند که این البته برگزاری دوره های آموزشی باید در شرایط بسیار مناسب و بدون تنش و فشاری صورت گیرد تا کارمندان آن را باری بر دوش احساس نکنند. 

با استمرار آموزش، توانایی کارمندان بیشتر می شود، در نتیجه آن رضایت کارفرما از کارمند افزایش می یابد، و در نهایت رضایت خود کارمند از محیط کار و شزایط کاری بهبود یافته و کمتر به فکر خارج شدن از آن سازمان می افتد. 

از این رو با داشتن کارمندانی که سابقه کاری طولانی در سازمان دارند و ارارتباطات خوبی نیز بین آنه شکل گرفته است، تیم قوی و متخصصی در سازمان وجود خواهد داشت.  

این مواردی که به آنها اشاره شد تنها چندمورد از مزیت های آموزش سازمانی می باشد. با گسترش علوم و فناوری و ایجاد شدن تکنولورژی های جدید همه موظف هستیم تا در خصوص موضوع آموزش پذیری بطور جدی تر کار کنیم و هر روز خودمان را با پیشرفت های صورت گرفته بروزرسانی کنیم. متاسفانه خیلی ها بحث آموزش را فقط منوط به مباحث دانشگاهی می دانند در حالی که آن تنها بخشی از این آموزش و شاید بتوان گفت زمینه ساز ورود به آموزش است. چیزی که مهم است آموزش مهارت های لازم و متخصص شدن در زمینه شغلی و کاری و توانایی بهبود و توسعه فردی است. 

اقدامات مجموعه پارس پژوهان در راستای آموزش سازمان ها

یکی از خدمات مهم مجموعه پارس پژوهان، برگزاری دوره های آموزشی سازمانی است. یکی از شرکت هایی که این مجموعه افتخار همکاری با آن را دارد شرکت مپنا موادکاران می باشد و تا اکنون دوره های آموزشی مختلفی ازجمله آباکوس مقدماتی، کار بر روی ابر نقاط و مهندسی معکوس با نرم افزار Geomagic Design ، کنترل ابعادی و هندسی با نرم افزار Geomagic Control X و شبیه سازی فرآیندهای شکلدهی با نرم افزار DEFORM 3D را در این سازمان برگزار کرده است.

در ادامه لیستی از دیگر سازمان های متقاضی که پارس پژوهان افتخار همکاری با آنها داداشته و دوره های های تخصصی فنی مهندسی در آنها برگزار کرده است را مشاهده می فرمایید. 

شرکت مهندسی و ساخت لوکوموتیو مپنا

شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا)

شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو)

شرکت صنایع ملی پتروشیمی ایران

پیروشیمی جم

ساپکو

لاستیک بارز

شرکت پارس خودرو

شرکت مهندسی طرح و پالایش

شرکت کنترل گاز اکباتان

شرکت تولیدی و صنعتی عقاب افشان

بنادر و دریانوردی آبادان

صنایع چوب مازندران

صنایع شهید باقری

صنایع زرهی شهید کلاهدوز

صنایع شهید شاه ابادی

ایز ایران

شرکت مخابرات الکترونیک نصر

شرکت محور سازان ایران خودرو

شرکت دانا صنعت

شرکت خلع پوشان فلز

شرکت مهندسی آسیا فلز

شرکت راهسازی و عمران ایران

شرکت فارمت پلاستیک پویان

شرکت صنعتی جهادین پرند

شرکت آریس سازه پارسیان

شرکت نواتیس طب

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

شرکت الکتروژن

شرکت کروز

شرکت کن صنعت آذین

شرکت پل آستارا صنعت

صنایع شیمیایی پارچین

پژوهشگاه نصر

پژوهشگاه نیرو

شرکت سوخت راکتورهای هسته ای ایران

اشتراک گذاری

نظرات (0)

rating

 

ثبت نام دوره ها

از اینجا وارد شو


https://www.DnnDeveloper.In
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ارتباط با ما

  • آدرس: تهران، خیابان ایرانشهر، خیابان آذرشهر، پلاک 32، واحد 5

  • تلفن: (021) 88322992-88322993-88824739-88831809

  • موبایل: 09124038508 - 09307038508

  • کد پستی : 1584654916

اینماد