اخبار موسسه

روز معلم شد و کمپین اردیبهشتمون به پایان رسید!- یکشنبه 11 اردیبهشت 1401

روز معلم شد و کمپین اردیبهشتمون به پایان رسید!- یکشنبه 11 اردیبهشت 1401

دانش پژوهان عزیز همانطور که اطلاع دارید در اردیبهشت ماه بمناسبت روز بسیار مهمی بنام روز معلم نیز کمپینی رو براتون تدارک دیده بودیم.

پارس پژوهان هر ماه با برگزاری کمپین های ماهانه سعی میکنه به دانش پژوهان کمک کنه تا بهتر بتونن در مسیر آموزش و رسیدن به اهداف تحصیلی و شغلی خود پیش برند.

تا به اینجا کمپین های متفاوتی رو برگزار کردیم و خوشبختانه استقبال دانش پژوهان عزیز از این کمپین ها هم قابل ستودنی بوده است.

ولی کمپین اردیبهشت ماه یجورایی خاص تر بود چون بوی معلم و مدرسه می داد. اکثرمون اولین قدم های آموزش رو توی مدرسه و در کنار معلم های عزیزمون برداشتیم. اولین یاد گرفتن ها، اولین خوندن و نوشتن بلد شدن ها..

متاسفانه خاطرات مدرسه همیشه برای همه خاطره ای خوبی نیست و بعضی های هم بدلیل داشتن فضای بد آموزشی برخی از مدارس نه تنها از این دوران خاطره جالبی ندارند بلکه هیچوقت دوست ندارن از اون یادی هم بکنند. پس کاش حالا که ماها بزرگتر شدیم و خیلی چیزا یاد گرفتیم سعی کنیم کارهایی رو انجام بدیم که به بهتر شدن فضای آموزشی برای بچه های این زمان کمک کنه.

و اما شرایط کمپین روز معلم مون چی بود؟

دوستانی که این کمپین رو شرکت کرده بودند شانس حضور در قرعه کشی این ماه رو داشتند و دو نفر از این دوستان برنده خوش شانس دو عدد هارد اکستنرال شدند که اسامی اونها در روز معلم در صفحه اینستاگرام مجموعه به اطلاع همگان خواهد رسید.

شرایط شرکت در این کمپین مشابه کمپین های قبلیمون بود که اگر یک پارس پژوهانی باشید حتما تو همشون شرکت داشتید ولی برای دوستان تازه وارد شده به جمعمون یک بار دیگه اینجا خدمتتون میگیم

اولین شرط شرکت در کمپین ماهانه و بردن جایزه شگفت انگیز آن، گذاشتن کامنتی هست که بیشترین لایک رو خورده باشه. البته یک شرط دیگه ای هم داره که بازم با اون می تونید برنده خوش شانس کمپین های ماهانه پارس پژوهان بشید و اونم تگ کردن دوستان زیر پست کمپین هست و هر 10 تگ یک شانس شرکت در قرعه کشی به حساب می آید. این ماه به برنده این قرعه کشی یک هارد اکسترنال تعلق می گیرد.

در مورد جایزه ها هم همیشه سعی میشه چیزی در نظر گرفته بشه که بیشتر به کار مهندسی بیاد. بنابراین هارد گزینه ی بسیار مناسبی بود چون سرکار داشتن با نرم افزار های مهندسی و ذخیره سازی خروجی ها و نتایج پروژه های مهندسی نیاز به داشتن وسیله ای امن مثل یک هارد اکسترنال داره و یک مهندس کاربلد باید همچین وسیله ای توی وسایل خودش داشته باشه.

نوع دیگه ای از جایزه هم داریم که از نوع فیزیکی نیست ولی به اینصورته که شما دوستان می تونید با تگ دوستانتون در زیر پست کمپین هم خودتون برای تهیه دوره های آموزشی تخفیف بگیرید و هم به دوستانتون تخفیف هدیه دهید( این تخفیف شامل 20 درصد روی تمام دوره های آموزشی هست)

البته سوال کمپین هامون هر بار متفاوته و این بار بدلیل نزدیکی به روز معلم شما دوستان باید به این سه سوال جواب می دادید:

از کدوم معلمت خاطره خوب بیشتری داری؟ خاطره ش رو بگو

کدوم معلمت رو بیشتر اذیت کردی؟ حلالیت بطلب

اگه اینستاگرامشونو پیدا کردی تگشون کن!

 

البته پارس پژوهان یک جایزه ی همیشگی هم برای دوستان دانش پژوهانی خود در نظر گرفته و اونم تخفیفات روی همه ی دوره های آموزشی با یک سری شرایط خاص است به اینصورت که:

در صورت ثبت نام همزمان چند دوره های آموزشی میتونید از تخفیف های زیر استفاده کنید.

دو دوره های آموزشی ( مجموع بالای 1300 هزار تومان) 15 درصد تخفیف

سه دوره آموزشی ( مجموع بالای 2200 هزار تومان) 25 درصد تخفیف

چهار دوره آموزشی ( مجموع بالای 3200 هزار تومان) 30 درصد تخفیف

 

همچنین در صورت داشتن شرایط زیر می توانید از این تخفیف ها هم استفاده کنید:

دانشجویان یکی از دانشگاه های ایران 10 درصد تخفیف

مشتریان وفادار (یعنی دوستانی که برای بار دوم در دوره های آموزشی ما شرکت می کنند) 15 درصد تخفیف

انجمن های دانشجویی که با ما همکاری دارند 20 درصد تخفیف

ثبت نام گروهی 3 نفره و بیشتر 30 درصد تخفیف

 

البته دوستان توجه داشته باشید این تخفیف ها به هیچ عنوان جمع بسته نمی شوند.برای آشنایی بیشتر با شرایط کمپین هامون می توانید با کارشناسان ما ارتباط داشته باشید. 

 

از دوستان همیشگی پارس پژوهان و دوستان که برای بار اول در کمپین ما شرکت کرده بودند تشکر و قدردانی می کنیم

یادتون نره فردا روز معلم هست و حتما یادی از معلم های عزیزتون کنید و در صورتی که می تونید به دیدارشون برید و اگر نمیتونید که با پیامی از تمامی زحماتشون که باعث شده امروز اینجا باشید تشکر کنید.

 

 

اشتراک گذاری

نظرات (0)

rating

 

20% تخفیف روی تمامی دوره ها( تا 7 م اردیبهشت)

از اینجا وارد شو


https://www.DnnDeveloper.In
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ارتباط با ما

  • آدرس: تهران، خیابان ایرانشهر، خیابان آذرشهر، پلاک 32، واحد 5

  • تلفن: (021) 88322992-88322993-88824739-88831809

  • موبایل: 09124038508 - 09307038508

  • کد پستی : 1584654916

اینماد