اخبار موسسه

کمپین مرداد ماه با عنوان «علم  بهتر است یا مهارت؟» - شنبه 8 مرداد 1401

کمپین مرداد ماه با عنوان «علم  بهتر است یا مهارت؟» - شنبه 8 مرداد 1401

از اول تا 10 مرداد با یک کمپین جذاب با موضوع « علم بهتر است یا مهارت؟» در خدمت شما دوستان پارس پژوهانی هستیم. همانطور که می دانید ما هر در ابتدای هر ماه بمدت 10 روز با کمپین های جذاب در کنار شما هستیم تا شما با شرکت در این کمپین ها بتوانید هم دوره های مورد نظر خود را با تخفیف ثبت نام کنید و هم شانس خودتون رو برای قرعه کشی امتحان کنید

همانطور که اشاره شد موضوع کمپین این ماه سوال « علم بهتر است یا مهارت؟» است. هدف از طرح این سوال برای این کمپین این بود که کمی به این فکر کنیم که علم و دانشی که در حال تحصیل یاد گرفته ایم چقدر می تواند ما را در رسیدن به شغل مورد نظرمان کمک کند و چقدر در ارتقای شغلیمان به کارمان می آید و تا چه میزان توانسته ایم علم و دانشمان را به مهارت تبدیل کنیم.

تا به اینجا که روز هشتم کمپین است دوستان زیادی  در آن شرکت کردند و نظرات جالبی را برای سوال  « علم بهتر است یا مهارت؟» ثبت کردند که چند نمونه در ادامه آورده می شود:

دوست عزیزی با نام مرتضی این طور بیان کرده اند که:

به نظرم علم بسیار مهم تر از مهارت است. در واقع میتوان گفت که علم پیش نیاز هر مهارتی است. چرا که اگر علم انجام کاری را نداشته باشیم، نمیتوانیم آن را به نحو احسن به مهارت تبدیل کنیم.

دوست دیگری که متاسفانه نام خود را ذکر نکرده اند بیان کرده اند:

"علم یا مهارت. کدام؟
در سال‌های نه چندان دور در کشور ما درس یا مدرک‌ تحصیلی حرف اول را می‌زد. به مرور زمان این رویه دچار دگرگونی شده است. اگر به آگهی‌های استخدام یا کاریابی نگاهی اجمالی بیفکنیم، متوجه می‌شویم که تقریبا در کلیه‌ی این آگهی‌ها، در کنار مدرک تحصیلی و توجه به تخصص متقاضیان، شرط یا شروطی برای متقاضیان از نظر سابقه‌ی کار توسط کارفرمایان گذاشته شده است. مثلا لیسانس مهندسی مکانیک با 2 سال سابقه کار مرتبط و مسلط به نرم‌افزار سالیدورک و ... . این مسئله حاکی از توجه به اهمیت مهارت در کنار تخصص و علم دارد و البته نشان می‌دهد که مدرک‌گرایی صرف تجربه خوبی به‌همراه نداشته است. این مساله (تاکید روی مهارت) در استخدام شرکت‌های خصوصی، بیشتر از شرکت‌های دولتی است. در شرکت‌های خصوصی، منفعت یا ضرر شرکت برای کارفرمایان و مدیران شرکت‌ها بسیار حیاتی‌تر است. سوق یافتن کارفرمایان و مدیران به سمت مهارت‌گرایی نشان می‌دهد که کسب منفعت بیشتر با مقوله مهارت کارکنان درهم تنیده شده است. با این توضیحات، به نظر من، مهارت در کنار علم دو رکن اساسی موفقیت برای جوانان و حلقه‌ی مفقوده جوامع در حال توسعه نظیر کشور ما می‌باشند."

 سجاد هم در پاسخ به سوال « علم بهتر است یا مهارت؟» چنین گفته که:

در حقیقت برای داشتن یک مهارت اصولی و درست باید علم مربوطه رو هم بدونیم. علم یعنی یکبار یاد گرفتن و مهارت یعنی هزار بار تمرین کردن پس میشه گفت این دو مکمل هم هستند.

نظرات این دوستان با آنچه که در مقاله "آموزش تئوری یا کارگاه آموزشی؟ " به آن اشاره کرده ام بسیار نزدیک است. پیشنهاد می کنم این مقاله را حتما بخوانید.

این کمپین تا 10 مرداد ادامه دارد و دوستانی که هنوز موفق به شرکت در آن نشده اند می توانند با مراجعه به این لینک نظر خود را در مورد « علم بهتر است یا مهارت؟» بنویسند و در قرعه کشی شرکت کرده و شانس خود را برای بردن یک عدد هارد اکسترنال امتحان کنند.

همچنین جهت اطلاعت بیشتر از شرایط کمپین می توانید با کارشناسان ما از طریق این لینک ارتباط برقرار کنید.

منتظرتتان هستیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری

نظرات (0)

rating

 

20% تخفیف روی تمامی دوره ها( تا 7 م اردیبهشت)

از اینجا وارد شو


https://www.DnnDeveloper.In
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ارتباط با ما

  • آدرس: تهران، خیابان ایرانشهر، خیابان آذرشهر، پلاک 32، واحد 5

  • تلفن: (021) 88322992-88322993-88824739-88831809

  • موبایل: 09124038508 - 09307038508

  • کد پستی : 1584654916

اینماد