اخبار موسسه

ChatGPT چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ - 10 اسفند 1401

ChatGPT چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ - 10 اسفند 1401

چت چی تی پی ربات هوش مصنوعی است که از طریق گفتگوی متنی در زمینه های مختلف از جمله نگارش و تصحیح کد، نوشتن نامه و مقاله، تهیه خلاصه کتاب، جمع آوری اطلاعات در زمینه‌های مختلف و... مورد استفاده قرار می گیرد. نکته بسیار قابل توجهی در مورد ChatGPT این است که شما می توانید سوالات خود را فارسی بپرسید و پاسخ های کامل را دریافت کنید. اساس کار این ابزار این است که با استفاده از هوش مصنوعی قادر است کلمات صحیح را حدس زده و پاسخ هایی منطقی و صحیح نیز تولید کند.
در واقع ChatGPT با آموزش داده های متنی از منابع گوناگونی از جمله کتاب ها، مقالات، وبسایت ها می تواند کلمه های بعدی در یک جمله را حدس بزند و در نتیجه یک متن یا جمله منطقی و درست خلق کند.
استفاده از این ChatGPT براحتی امکان پذیر است. تنها کافی است ایمیل خود را وارد کرده و برای تایید آن کد ارسال شده را وارد کنید. البته با توجه به شرایط در حال حاضر در داخل ایران، ثبت نام از ایران کمی پیچیده تر است که در ادامه به توضیح مختصر آن می پردازیم.
ابتدا باید وارد سایت openai.com شوید (البته باید به یاد داشته باشید که از vpn استفاده کنید). پس از وارد شدن، در قسمت انتهایی سایت در قسمت Featured روی لینک ChatGPT کلیک کنید تا وارد سایت ابزار چی پی تی شوید.


ChatGPT


در قسمت ابتدایی این سایت،روی Try ChatGPT کلیک کنید. در این مرحله وارد صفحه جدیدی برای شروع فرایند ثبت نام منتقل خواهید شد که از شما می‌پرسد قصد انجام چه‌ کاری را دارید. دراینجا باید روی دکمه Log In کلیک کنید.

 

ChatGPT

ChatGPT


در مرحله بعد لازم است تا ربات نبودن خود را اثبات کنید و در نهایت وارد صفحه ای شوید که مجددا لازم است در آن ایمیل خود را وارد نمایید و یک رمز معتبر برای خود انتخاب کنید. سپس روی دکمه Continue کلیک کنید.

 

ChatGPT


برای نهایی شدن فرایند ثبت نام ChatGPT از شما می خواهد که ایمیل خود را تایید کنید. پس با استفاده از vpn فعال وارد ایمیل خود شوید و در متن پیامی که از ChatGPT دریافت کرده اید روی گزینه Verify Email کلیک کنید. برای اینکه در این مرحله کمتر با خطا مواجه شوید پیشنهاد می کنیم از چند vpn استفاده کنید.

 

ChatGPT


در صورتی که ایمیل شما از طرف ChatGPT تایید شود وارد صفحه ای خواهید شد که لازم است نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید.در مرحله بعدتر هم با وارد کردن شماره همراه خود و دریافت کد، لازم است کد را وارد کنید (البته توجه داشته باشید با شماره های ایران نمی توانید این مرحله را انجام دهید ولی می توانید با تهیه یک شماره مخصوص سرویس‌های OpenAI این مشکل را حل کنید).
سپس مجددا باید وارد سایت نامبرلند شوید. پس از گذشت زمان کوتاه، کدی از ChatGPT را در صفحه حساب کاربری خود خواهید دید که لازم است آن را کپی و در کادر مربوطه در سایت ChatGPT وارد کنید.

ChatGPT


بعد از اتمام تمام این کارها ، به طور پیش‌فرض وارد حساب خود در ChatGPT خواهید شد. در مواقع بعدی نیز باید روی گزینه Sign up کلیک کنید و پس از وارد کردن ایمیل و رمز خود وارد حساب خود شوید.

 

ChatGPT


حالا ChatGPT در اختیار شماست و براحتی می‌توانید سوالات خود را از این ربات بپرسید و جواب های منطقی و درست دریافت نمایید






 

اشتراک گذاری

نظرات (0)

rating

 

20% تخفیف روی تمامی دوره ها( تا 7 م اردیبهشت)

از اینجا وارد شو


https://www.DnnDeveloper.In
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ارتباط با ما

  • آدرس: تهران، خیابان ایرانشهر، خیابان آذرشهر، پلاک 32، واحد 5

  • تلفن: (021) 88322992-88322993-88824739-88831809

  • موبایل: 09124038508 - 09307038508

  • کد پستی : 1584654916

اینماد