اخبار موسسه

شغل های امروزی با درآمد بالا- 28 اسفند 1401

شغل های امروزی با درآمد بالا- 28 اسفند 1401

امروزه با دسترسی به اینترنت براحتی می توان با استفاده از چند مهارت مشاغلی را پیدا کرد که درآمد بالا داشته باشند. در اینجا می خواهیم به چند مورد از مشاغل پردرآمد اشاره کنیم.

معرفی 14 مهارت با درآمد بالا

کسب درآمد از تایپ

تایپ کردن یکی از روش های درآمدزایی است که نیاز به مهارت خاصی ندارد، فقط کافی است سرعت تایپ مناسبی داشته باشید همچنین نیاز به وسیله خاصی هم ندارد و با یک کامپیوتر یا لپ تاپ در خانه می توانید این کار را انجام دهید. چنانچه می خواهید سرعت تایپ خود را افزایش دهید و تایپ ده انگشتی یاد بگیرید می توانید از نرم افزار هایی مثل  RapidTyping  و TypingMaster Pro استفاده کنید.

تدریس

یکی از مهارت هایی که می تواند درآمد خوبی برایتان داشته باشد تدریس موضوعاتی است که به آنها تسلط دارید. تجربه تدریس رابعضی از افراد در مدرسه و یا دانشگاه دارند و این این مهارت خود بخوبی می توانند استفاده کنند. برخی از سایت ها هم هستند که مدرسان را به مشتریان وصل می کنند از این طریق افراد می توانند تخصص خود را انتخاب کرده برای خود نرخ ساعتی تعیین کنند.

تدریس زبان

یکی از چالش های مهم در حال حاضر برای خیلی از افراد یادگیری زبان های خارجی است . چنانچه سطح زبان های خارجی بالایی را دارید می توانید براحتی از این مهارت خود استفاده کنید و با برگزاری کلاس های خصوصی به درآمد بالایی برسید. همچنین می توانید با موسسات مختلف هم همکاری داشته باشید.

همکاری در فروش

 یکی دیگر از راه های جذاب با درآمد بالا همکاری در فروش است. البته ورود به همکاری در فروش از گستردگی بالایی برخوردار است و در حوزه های مختلف می توان در این حوزه فعالیت کرد برای مثال می توانید در سایت هایی مثل دیجی کالا بصورت افیلیتی همکاری داشته باشید. یکی دیگر از راه های همکاری در فروش، بلاگری است. با جذب ورودی بالا در پیج شبکه اجتماعی و قرار دادن لینک های همکاری در فروش خود می توانید این کار را انجام دهید.

برنامه نویسی

داشتن مهارت های برنامه نویسی به زبان های  php ، Java ، Python  و یا زبان برنامه نویسی می تواند در پیدا کردن شغل هایی با درآمد بالا بسیار کمک کننده باشد. با ساخت پروفایل در سایت های کاریابی می توانید پروژه بگیریدو بصورت دورکاری و فریلنسری کار خود را انجا دهید. 

کسب درآمد بالا از وردپرس

امروزه بسیاری از سایت های اینترنتی با وردپرس ساخته شده است. یکی از راه هایی که می توایند از طریق ورد پرس انجام دهید و به درآمد بالا برسید فروش محصولات ورد پرسی است. زیرا سایت های وردپرسی برای بهتر شدن لازمدر آنها از محصولات پولی استفاده شود.

پشتیبانی سایت

یکی دیگر از راه های سریع و نسبتا راحت برای کسب درآمد بالا پشتیبانی سایت های وردپرسی است. همانطور که گفته شد اکثر سایت های انروزی با ورد پرس راه اندازی شده اند و نیاز به پشتیبان سایت بشدت بالاست. برای انجام این کار نیز نیاز به تخصص زیادی ندارید فقط کافی است وردپرس را یاد بگیرید. از جمله کارهایی که پشیبان سایت انجام می دهد انتشار مقالات سایت، وارد کردن محصولات و بارگذاری اطلاعات آنها در سایت، بروزرسانی قالب ها و افزونه های استفاده شده می باشد.

ادمین اینستاگرام

یکی دیگر از ابزارهایی که امروزه خیلی برای کسب و کارا اهمیت دارد، اینستاگرام است. پس هر کسب و کاری نیاز دارد برای مدیریت صفحه خود در این اینستاگرام ادمین داشته باشد. کارهای ادمین اینستاگرام نیز خیلی سخت نیست و علاوه بر بارگذاری محتوای پیج و درج کپشن های تبلیغاتی شامل پاسخگویی به کامنت ها و دایرکت ها نیز می باشدو البته شاید برخی از کسب و کارها از ادمین انتظار تولید محتوا هم داشته باشند که در اینصورت بلد بودن ابزارهایی مثل فتوشاپ می تواند بسیار کمک کننده باشد. ادمینی اینستاگرام بعنوان شغل دوم و داشتن درآمد بالا می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

نویسندگی

یکی از مهارت هایی که افراد می توانند از طریق آن به درآمد بالایی برسند نویسندگی است. برای نویسنده شدن کافی است اهل مطالعه و خوادن باشید پس براحتی می توانید یا در وبلاگ شخصی خود و یا در مجلات و مختلف شروع به فعالیت کنید و با ناشران مختلف قرارداد ببندید و به درآمد بالایی برسید.  

شغل درآمد بالا

ترجمه

چنانچه سطح زبان های خارجی بالایی دارید و می توانید براحتی متون و فیلم های خارجی را ترجمه کنین با استفاده از این مهارت خود می توانید به درآمد بالایی برسید .زیرا اکثر دانشجویان،  سایت ها و یا نشریات مختلف همواره به مترجم نیاز دارند. شغل مترجم جز شغل هایی است که بصورت دورکار می توانید انجام دهید.

بلاگری

امروزه افرادی هستند که تجربیات، و علایق خود را در قالب محتوای متنی انتشار می دهند و از طریق تبلیغات انجام می دهند و درآمد بالایی دارند. بلاگری یک ایده کار اینترنتی در منزل است که از جذابیت خاصی هم برخوردار است.

گیمر شدن

گیم و بازی امروزه بشدت طرفدار دارد و حتی خیلی از افراد بزرگسال نیز برای افزایش خلاقیت خود تمایل دارند در زمان های پرت خود از طریق گوشی بازی های و گیم های مختلف را انجام  دهند. لذا تستر بازی های جدید شدن و یا فروش بازی های مختلف ددر سایت هایی همچون یوتیوب امروزه می تواند درآمد بالایی بهمراه داشته باشد.

صدا پیشه و گویندگی

چنانچه صدای خوبی دارید و یا می توانید به لهجه های مختلف صحبت کنید می توانید از صدای خود به درآمد بالا برسید. تبلیغات تجاری، فیلم، کتاب صوتی، بازی و موارد دیگر حاهایی هستند که افراد گوینده نیاز دارند.

فروش هنرهای دستی

چنانچه به هنرهایی همچون  سفال گری، نقاشی و تصویرگری، عروسک سازی، ساخت زیورآلات مثل دستبند و گوشواره، ملیله دوزی و بافتنی ها مسلط هستید می توانید براحتی محصولاتی را با دست خود تولید کنید و در پیج تجاری خود در اینستاگرام بفروش برسانید.

این موارد تنها تعدادی از مشاغلی بود که با داشتن مهارت های لازم می توانید براحتی در خانه آنها را انجام دهید و به درآمد بالایی برسید تنها نکته مهم افزایش مهارت های کاربردی و استفاده از آنها است که قطعا می توانند برای داشتن شغل مناسب بسیار مهم و ضروری باشند. چنانچه دانشجوی رشته های مهندسی هستید پیشنهاد می کنیم مقاله "نداشتن مهارت و مسائل مربوط به آن در بازار کار رشته‎ های مهندسی" را مطالعه کنید. 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری

نظرات (0)

rating

 

20% تخفیف روی تمامی دوره ها( تا 7 م اردیبهشت)

از اینجا وارد شو


https://www.DnnDeveloper.In
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ارتباط با ما

  • آدرس: تهران، خیابان ایرانشهر، خیابان آذرشهر، پلاک 32، واحد 5

  • تلفن: (021) 88322992-88322993-88824739-88831809

  • موبایل: 09124038508 - 09307038508

  • کد پستی : 1584654916

اینماد